TikTok je ako divoký západ. Kto si ho podchytí teraz, bude mať úspech
Divoký západ či divoký východ? Už aj v Startitup vedia, že TikTok je jedna z najväčších marketingových príležitostí dneška. Pre malé firmy aj veľké značky. „Treba rozmýšľať aj z dlhodobejšieho hľadiska a budovať značku. To, že tam majú užívatelia dnes málo rokov a nie sú kúpyschopní neznamená, že to bude tak aj o 5 rokov. A pravé vtedy sa rozhodnú pre vašu značku,“ hovorí o TikToku v marketingu Peter Šebo, program leader konferencií RULEZZ z TheMarketers.biz. Pozrite si video s rozhovorom s ním na portáli Startitup a dozviete sa prečo s využívaním TikToku v marketingu treba začať čo najskôr. Alebo si jednoducho pustite podcast.
Viac sa dozviete na prvej a jedinej špecializovanej konferencii O TIKTOK MARKETINGU, KOMUNIKÁCII A REKLAME už 24. 11. 2022 prostredníctvom livestreamu.