TikTok má svoju reklamu: Vsadila všetko na hudbu, pohyb a farby
Kým sa kedysi u nás za socializmu nespútaná zábava spájala so skratkou „hudba − tanec − klobása“, v Británii sa teraz TikTok začal spájať iným typom nespútanej zábavy vyjadrenej hudbou − pohybom − farbami. V kampani A Little Brighter Inside vykúzlil neskutočne veselé emócie. Nuž uvidíme, či mu pokus o privlastnenie „strelenej“ zábavy prinesie ďalší rast.
Read more about the TikTok ad by Social Lab, United Kingdom: A Little Brighter Inside https://t.co/UZO2pVnXP0 pic.twitter.com/9iYfMUgyXF
— Ads of the World™ (@adsoftheworld) May 18, 2020
Keďže TikTok rastie a viaceré značky už po ňom poškuľujú, tak pridávame aj trošku štatistickej racionality z portálu Hootsuite, ktorá tiež výstižne charakterizuje túto platformu.
Great! Use these stats to help make strategic decisions with TikTok. https://t.co/UYFviPu0ce
— Hootsuite (@hootsuite) May 18, 2020
Titulný obrázok − zdroj: YouTube/Ads of The World.