TikTok: Treba byť opatrný s nadšením z novej rastúcej sociálnej siete?

Nuž, závisí to od uhlu pohľadu: TikTok stále rastie, Meta stagnuje a pomaly klesá a dobrí marketéri stále aktívne vyhľadajú miesta, kde sú ich zákazníci... V každom prípade je to legitímna otázka: Prečo byť opatrný s nadšením z novej rastúcej sociálnej siete TikTok? A to už je pointa článku Daniela Feranca z CORE4 Advertising pre portál mesačníka Stratégie Nezabudnime však, že pre profesionálnych marketérov sú vždy kľúčové priestory, kde sa tu a teraz nachádzajú ich spotrebitelia... včera Facebook či Instagram, dnes TikTok a svet zajtra pôjde aj tak ďalej. Tak to už v živote chodí:)

A ak vás zaujíma, ako TikTok dnes efektívne využívať v marketingovej stratégii a komunikácii aj u nás, pozrite si tiež záznam z online konferencie Marketing RULEZZ Special − All about TikTok. Viac o programe, spíkroch a témach na: www.tiktokrulezz.sk.