TOP branžové ročenky vyjdú už v novembri! Na konferencii Marketing RULEZZ

A premiéru budú mať priamo na konferencii Marketing RULEZZ 2025 – Double IMPACT! Ako prvá sa už začala redakčne pripravovať ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES 2025 a nasledovať ju bude v ďalších dňoch aj minuloročná novinka ONLINE MEDIA & ADVERTISING v spoluprácii s IAB Slovakia. Obe ročenky budú tak tvoriť „reverznú“ obojstrannú publikáciu mapujúcu trh digitálnych agentúr a online médií a reklamy na Slovensku – a to na vyše 200 stranách. Jednoducho otočíte jednu ročenku a máte druhú – 2 IN 1.

Už deviate vydanie ročenky MARKETING & DIGITAL AGENCIES prinesie kľúčové témy, ktoré v tomto roku hýbali a hýbu slovenskou marketingovou a komunikačnou branžou. A to vrátane exkluzívnych rozhovorov s Rachel Kennedy, profesorkou z Ehrenberg-Bass Institute, ktorý vedie marketingová legenda Byron Sharp, Slávkou Jančíkovou, Vice President Marketing Europe z Foot Locker, Paulom Scannellom, Managing Director EMEA z The Goat Agency či Fábiom Tambosim, marketingovým expertom a autorom bestselleru „Branding to Win“ - ako keynote spíkrami na konferencii Marketing RULEZZ 2025 a ďalšími.

Nové komunikačné trendy v online, digitále a inovácií pri budovaní značiek vo svetle efektívneho marketingu, ako aj ďalšie analýzy trhu či exkluzívne prieskumy, TOP CAS STUDIES či rebríček Digitálna agentúra roka 2025 vrátane noviniek z dielní ADMA a IAB Slovakia - to všetko v súlade s claimom: Double IMPACT! A samozrejme „ultimate“ prehľad 100+ aktívnych marketingových digitálnych agentúr na Slovensku – to všetko v nej nájdete. Ak vás zaujíma ročenka MARKETING & DIGITAL AGENCIES z minulého roku, pozrite si ju TU.

O druhej časti ročenky ONLINE MEDIA & ADVERTISING budeme informovať čoskoro, ak vás zaujíma jej minuloročné vydanie, pozrite si ju TU.

A nezabudnite! Opäť je tu ponuka, že zápisom do ročenky v plnom formáte získate jeden lístok na Voľné sedenie alebo firemný livestram na najväčšiu marketingovú konferenciu Marketing RULEZZ ZDARMA!