Vianoce v reklame: Ako Tesco, Oreo a Pepsi použili, ale aj odstavili Santu
Či chceme, alebo nechceme, bradatý chlapík v červenom − Santa − je prvý virtuálny influencer, dnes už tvorca neodmysliteľnej vianočnej atmosféry. Na jednej strane je okukaný, ale na druhej to bez neho nejde. Pozrite si, ako so Santom naložili také značky ako Tesco, ktoré oslavuje 100 rokov a tvári sa pritom ako novodobý Santa,
Tesco's Doctor Who-style holiday ad stars history's most committed delivery driver. https://t.co/MQQNYcBYOi
— Adweek (@Adweek) November 23, 2019
či Oreo, ktoré používa svoju magickú trojčlenku: otoč, oblíž, omliekuj, a pritom nechalo Santu čakať mimo dej
The new campaign marks the first holiday campaign for Oreo since 2016, and continues the “Stay Playful” theme that the Martin Agency debuted for the cookie brand in February. https://t.co/Ab7jM6CnqH
— Adweek (@Adweek) November 23, 2019
alebo Pepsi, ktorá ukázala len Santov chrbát a plne ho nahradila bývalou striptérkou, dnes raperkou Cardi B.
The campaign also includes a partnership with iHeartMedia and Elvis Duran and the Morning Show, in which Duran will receive prizes from artists and celebrities that he then gifts forward to listeners. https://t.co/qd9EL9JR32
— Adweek (@Adweek) November 23, 2019