Vianočná kreativita: Ako sa v originálnych nápadoch recyklujú správne apely

Horšie, ako dať na Vianoce veľmi málo, je dať veľa. Upozorňuje na to značka fliaš na vodu Chilly’s, ktorá prichádza s kampaňou Zodpovedné darčeky.

Vianoce a hračky sa majú radi. Ale miliardy pokazených hračiek sa ročne vyhodí preto, lebo na ne nie sú náhradné diely, čo sa dá považovať za ekologickú pohromu. No to môže už byť inak. Dragoma, európsky líder 3D tlače prichádza s iniciatívou Toy Rescue, ktorá zmierňuje túto katastrofu tým, že ponúka možnosť stiahnuť si náhradný diel najpredávanejších hračiek na webe a vytlačiť si ho.

Klasiku a dávanie v tomto výbere reprezentujú Coca Cola Vianoce.

Skvelú, hoci staršiu reklamu Sainsbury nám pripomína SCR interactive. Skôr, ako si ju pozriete, mali by ste si uvedomiť, že ide o „true story“ a neuveriteľný prejav človečiny počas 1. Svetovej vojny, ktorý sa naozaj stal v roku 1914.