Volkswagen v USA rebranduje na „Voltswagen of America“
Táto informácia prebehla vo viacerých svetových médiách a cieľom tohto rebrandingu mala byť podpora stratégie vývoja elektromobilov na americkom trhu. Je, aj nie je to vtip. Volkswagen nezmení svoj názov v USA - bol to len prvoaprílový žart vedenia automobilky, no s cieľom zvýšiť povedomie o úplne elektrickom VW SUV ID.4. O tom svedčí aj to, že správu hovorcu z Wolfsburgu, kde spoločnosť VW sídli, vydali mnohé americké médiá, aj Wall Street Journal či CNBC. Povedal, že „Voltswagen“ bude umiestnený tiež ako značka na všetkých EV modeloch, pričom na ostatných autách bude stále ikonický znak VW. Automobilka tak nadväzuje na verejné vyhlásenie o budúcich investíciách spoločnosti do elektromobility. Značka VW si okrem toho dala záležať aj na štandardnej, no elektrizujúcej komunikácii svojho elektroproduktu, Volkswagen, 100% SUV, 100% Electric.
Foto:youtube.com, @adsofbrands, Volkswagen, Voltage DDB, GermanyI called this an April Fools joke a day before CNBC did... https://t.co/gLCRTrYHjh https://t.co/lT9TzkZ3r7
— Roger Dooley (@rogerdooley) March 30, 2021