Výdavky do digitálnej reklamy na Slovensku dosiahli za 1. polrok 2025 rast 7%
Vyplýva to z pravidelnej polročnej správy IAB Slovakia o investíciách do online reklamy na Slovensku. Tu sú hlavné zistenia: Potvrdili sa očakávania – digitál stále rastie ale pomalšie ako v predchádzajúcom období. V raste výdavkov sa Slocensko dostalo na úroveň spred dvoch rokov a to na 7%. Aj podľa predikcií IAB Europe, výdavky v roku 2025 predpokladajú nižší rast ako v roku 2024, konkrétne na úrovni 6,5%. Jedným z hlavných dôvodov je ekonomická neistota, respektíve zavedenie ciel USA. Stále kráľuje video, Z hľadiska úspešnosti reklamných formátov dominovala video reklama, ktorá zaznamenala až 21% rast. Jej podiel na celkových výdavkoch je 22%. Podiel na celkovej display reklame 38%. Pozrite si celú správu IAB Slovakia TU.