Výdavky do online reklamy na Slovensku v prvom polroku 2023 narástli o 7%!
Áno, podľa najnovšej správy IAB výdavky do digitálu rástli o 7% a preinvestovalo sa 93 miliónov EUR. Najviac rástli formáty natívna reklama, digitálna audio reklama, riadková inzercia a video. “K dodatočnému rastu investícií do online reklamy by mohli v budúcnosti napomôcť nové technológie v retail media, ktoré prinesú výhody v nákupe, cielení a vyhodnocovaní reklamných kampaní značiek na stránkach retailerov,“ hovorí Daša Karpelová, riaditeľka IAB. Aké čísla dosiahla mobilná reklama, programmatic či kam smerujú investície v digitálnej reklame podľa formátov či platforiem nájdete v tejto infografike.
A práve problematike retail media sa bude venovať aj exkluzívny workshop Retail media: prichádza éra nových „prevádzkovateľov médií“? v gescii IAB Slovakia na konferencii Marketing RULEZZ 2023, ktorá sa uskutoční 22. novembra 2023 v Starej tržnici v Bratislave. A k trendom v online reklame sa na konferencii bude venovať aj ten najpovolanejší – Daniel Knapp, Chief Economist z IAB Europe. Tak si to nenechajte ujsť!