Wavemaker: Influencer index v praxi. Ako sa vďaka dátam našla favoritka kampane
Viete, ako sa dá na základe dát vybrať pre vašu kampaň ten najlepší influencer? Nie? Nuž mali by ste aspoň tušiť, čo je to IPI, Influencer Power Index. Ide o hodnotenie 150 slovenských influencerov a celebrít na základe viac ako 30 atribútov zozbieraných prieskumom na vzorke 7.500 respondentov. IPI je skóre, ktoré vyjadruje afinitu medzi značkou a influencerom a čím je vyššie, tým sú kandidáti na spoluprácu vhodnejší. Wavemaker SK vás v blogu Jakuba Lazarčíka a Vladimíra Paštinského prevedie konkrétnym príkladom z valentínskej kampane pre značku Nivea+ Labello od zadania, cez hľadanie a výber tých najvhodnejších ambasádoriek, až po vyhodnotenie kampane. Je potešiteľné, že aj na Slovensku vznikajú užitočné nástroje, vďaka ktorým sa dá digitálny marketing robiť efektívnejšie.