ZK18: Effectivity, CORE 4, PSD, ..., všetci finišujú s predstavovaním prác

Zlatý Klinec 2018 sa blíži a agentúry predstavujú cez sociálne siete prihlásené práce, čo frekvencia príspevkov na FB unesie. Dnes sme uprednostnili agentúry, ktoré predstavujú menej prác, pod nimi nasledujú ostatné. Pozrite si prehľad kandidátov agentúr na klinec.

Effectivity nemohlo neprihlásiť vo svete ocenenú kampaň pre Ekotopfilm,

CORE 4 zase nevynechal kapitána BLBa v drsnom printe pre SME

a PS:Digital súťaží jemnejšie, voňavým štúdiom na SPU v Nitre.

Nasledujú aj ďalšie voňavé práce. MUW Saatchi & Saatchi prihlásil KRAJ vôní a chutí

a Wiktor Leo Burnett spolu so zamestnancami z Orange vytvorili kvetinový záhon, aby svet okolo bol krajší. A aby to Wiktor na klinci ešte umocnil, pridal aj prácu pre Divé maky vyzývajúcu ľudí, aby rozplakali nácka.

Posledné chvíle do ZK18 využívali aj ďalšie agentúry. Zaraguza bojuje s Georgom zo Slovenskej sporiteľne,

Istropolitana Ogilvy sa prezentuje s Dr. Maxom,

MADE BY VACULIK pre Tatrakon vylovil svetového tuniaka zo Slovenska

a digita.sk nasadil bannery pre BMW.