ZK18: Klince putujú aj k digitálcom z Triadu, Zaraguzy, PSD, Elite, ...

Odkedy internet integruje kampane, popri "tradičných" agentúrach sa výrazne presadzujú aj tie digitálne. Pozrite sa, ako sa pochválili na sociálnych sieťach, že uspeli:

TRIAD bola prvá digitálna agentúra, ktorá už v roku 2011 prerazila na Zlatom klinci ziskom Grand Prix. Svoje postavenie potvrdila aj teraz ziskom Filipa pre Martina Wosku a tromi klincami (zlato za digital a striebro za kreativitu v PR kampani pre O2, broz za digital pre Karloff).

Veľkú slávu na pódiu zažili aj ľudia zo Zaraguzy (striebro za film a bronz za craft pre Baliarne obchodu, a.s. Poprad a 4 bronzy za audio, film, digital a kampaň pre značku Raxona).

z

Zabodoval aj PS:Digital (2 bronzy za digital pre Tatra banku a OZ Brániť sa oplatí Slovensko),

aj Elite Solutions (2 bronzy za media a za promo & activation pre O2 Slovakia),

či THIS IS LOCCO (broz za vizuál pre minerálku FATRA).

core 4 získal tiež ocenenie (bronz za kreativitu v PR kampani pre Slovenskú sporiteľňu).

Socialist tentokrát výsledok neprezentoval (bronz za digital pre Škoda auto Slovensko), na rozdiel od zisku Digital PIE.