Značka Victoria's Secret rieši comeback. Angažovala transgender modelku
Čo je za tým? Klesajúci predaj? Šetrenie na celebritách, ktoré doteraz značku prezentovali? Alebo krízová reakcia na spotrebiteľský bojkot po nešťastnom vyjadrení marketingového riaditeľa, ktorý si nemyslí, že by na prehliadkach značky mali byť transsexuálnemodelky? Najskôr zo všetkého niečo. Ide o pekný príklad komunikácie značky, ktorá zaspala dobu, vypúšťa správy hlava nehlava a chytá sa všetkého možného. Teraz opäť získala celosvetovú pozornosť tým, že angažovala modelku Valentina Sampaio z Brazílie. Ale jedna otázka stále visí vo vzduchu: „Začne sa značka opäť predávať viac?“ Prečo? Lebo konkurencia je veľká a napríklad ThirdLove už nasadila AI, ktorá dokáže ženám individuálne vyrobiť podprsenky na základe mier, ktoré pohodlne a na intímnom mieste zistí mobilná appka.
A ak vás pád značky a jej anjelíkov z Neba na Zem zaujíma podrobnejšie, potom si pozrite aj priebeh (signálov) úpadku v čase, ktorý priniesol portál The Drum. Je to poučné, lebo signály o tom sa už nejakú dobu dali odčítať. Žeby predsa len malo to naše slovenské: Pýcha predchádza pád, zase raz pravdu?