Ako Jay-Z rozdal miesto VIP pozvánok Rolexky a naučil svet používať reciprocitu
Reciprocita, je jedna z techník, ktoré odporúčajú využívať aj neuromarketéri. Jay-Z, americký rapper, 20 násobný držiteľ ceny Grammy, vlastným menom Shawn Corey Carter, prekonal všetko. Ako VIP pozvánku na charitatívne gala jeho Shawn Carter Foundation poslal hodinky Rolex v cene 40.000 USD a drahú fľašu vlastnej značky šampanského. Šlo o bláznivé plytvanie peniazmi alebo šikovný marketingový ťah? Odpoveď, aj viac o technike využívania reciprocity nájdete v blogu neuromarketéra Rogera Dooleya. Len tak mimochodom, Shawn Carter Foundation, ktorá podporuje mladých ľudí s ťažkým socio-ekonomickým prístupom k vysokoškolskému vzdelaniu, rapper založil so svojou mamou.
Foto: www.neurosciencemarketing.com; @Joella Marano."Non-Profit Persuasion Lesson from Jay-Z" by @rogerdooley https://t.co/88o0YSw0mr
— Your A Game (@Your_A_Game) July 12, 2021