Ako správne nastaviť marketingové ciele a ako rešpektovať Bineta a Fielda
Teória v marketingu je vždy niečo iné, ako prax. Ojedinelou výnimkou potvrdzujúcou pravidlo je táto príručka, ktorá hovorí, ako správne nastaviť a merať marketingové ciele. Príjemným bonusom je aj to, že tipy rešpektujú zistenia súvisiace s „short a long term promotion“, s ktorými prišiel Les Binet a Peter Field. Aby bolo jasné, ich optimálny pomer je 40 : 60 a je to najvýznamnejší novodobý koncept komunikačnej stratégie. Poteší aj 8 príkladov nastavenia a merania cieľov. Všetko nájdete v praktickom a názornom blogu na portáli Ahrefs.
Ilustrácia: twitter.com; @ahrefsThe key takeaway is that brand building is proven to be the primary driver of long-term growth and success.
— Ahrefs (@ahrefs) February 2, 2021
More about choosing and creating marketing objectives here ?https://t.co/jUxr7JP7XI