B2B: Ako správne zosúladiť vzťahy medzi predajom a marketinom

Viaceré B2B firmy nemajú celkom doriešenú súčinnosť a synchronizáciu dvoch kľúčových oddelení – marketingu a predaja. Keďže ich správne zosúladenie vedie k zvýšeniu príjmov až o 34% od nových zákazníkov a o 36% vyššej retencii existujúcich zákazníkov, stojí za to zamyslieť sa nad viacerými otázkami a odpoveďami z B2B sprievodcu na portáli B2B MZ. Určite sa mu oplatí venovať čas aj energiu, lebo súlad oboch oddelení dokáže výrazne zlepšiť konverzie a rýchlosť predaja. Odpoveďou na titulnú otázku je len a len ich kooperácia, presná deľba kompetencií a plnenie identických cieľov, lebo výpadok tržieb sa už nikdy nedá dobehnúť.

Ilustrácia: www.b2bmarketingzone.com