Gary Vaynerchuk: Ako predávať bez toho, aby ste predávali
Gary je rocková hviezda medzi marketérmi, ktorá sa niekomu páči, iní ho zasa neznášajú. V jednom má však pravdu. Ľudia mu neplatia za to, čo im rozpráva, ale to, že im to rozpráva on, sám Gary. Gary jednoducho nepredáva semináre či konferencie, predáva sám seba. To je aj pointa jeho 6 tipov „to sell without selling“. Prečo je to tak, prečo sa mu to darí a ako sa to dá aplikovať do marketingovej praxe? Robte branding, nie samotný predaj. Nechajte predávať nástroje ako sociálne médiá, influencerov, svoju pokoru alebo trpezlivosť či svoj obsah. A ak sa vám to zdá príliš všeobecné, prebehnite si všetky Garyho tipy v samotnom článku. Za 6 minút. Vôbec nie som jeho fanúšikom, ale tentokrát mi tento článok neliezol na nervy tak, ako iné jeho bláznivé príspevky v poslednom čase.