Kniha THE LONG AND THE SHORT OF IT od Bineta a Fielda má 10 rokov. Čo nám dala?
Keďže autorom komentára o prínosoch teórie dlhodobých a krátkodobých účinkov reklamy je Mark Ritson, asi nikoho neprekvapí, že tému posúva ešte o 10 rokov ďalej a dopĺňa ju o súčasné skúsenosti a poznatky v 6 tipoch na portáli MW. Téma by sa určite mala stať súčasťou večného marketingového šlabikára. A to, že teóriu má v úcte, dokazuje aj Markov prejav, ktorý je tentokrát, čo je prekvapujúce, bez drsných pasáží.
Foto: pixabay.com; @Gerd_Altmann.Ten years since The Long and the Short of It was published, new evidence shows that while sales-driven ads deliver few long-term effects, brand advertising achieves both.
— Marketing Week (@MarketingWeekEd) February 4, 2023
Have you caught up with Mark Ritson's latest column yet? https://t.co/GhOVJHivlv pic.twitter.com/aSuWHGcEUG