MARKETER!S LIVE: Marketingoví víťazi aj porazení. Čo sme sa v branži naučili?

Je ľahké rozprávať, že koronakríza je výzvou pre marketérov, ťažšie je už nájsť prípady, keď značky naozaj dokázali využiť koronu vo svoj prospech. Ale sú aj značky, ktorým sa to nepodarilo. Aj to patrí k aktuálnemu marketingovému biznisu, v ktorom sa stále všetci učíme.

Nedávno sme sa v našich diskusiách zaoberali otázkami či vypnúť alebo nevypnúť komunikáciu počas krízy, či a ako transformovať značku, či marketéri robia to, čo chcú spotrebitelia alebo či sa spotrebiteľ po korone zmení.

To všetko sú len pekné reči, zásadnou otázkou, ktorá zaujíma všetkých marketérov i agentúry je, či môže mať korona kríza svojich víťazov. Či existujú reálne príklady toho, ako značky skutočne dokázali využiť krízu vo svoj prospech, reálne zabodovali a dosiahli výsledky tak, ako sa v biznise patrí...)

Odpoveď na túto otázku je: Áno, môže. Pozrime sa na to v diskusii na MARKETER!S LIVE. Hosťom bude tentokrát Richard Mareček, Head of Brand Strategy Dedoles a diskutovať s ním budú Palo Hapák a Miro Švec, kurátori portálu Marketeris.sk.

Naživo pre všetkých už túto stredu, 24. júna 2020 o 13.30 hod. na Facebooku Marketeris.