MARKETER!S LIVE: Post korona marketing: Ako sa vrátiť sa do lepšieho normálu

Nedávno sme sa v našich diskusiách zaoberali otázkami či môže mať korona kríza aj svojich víťazov a či dokázali značky využiť krízu vo svoj prospech. Na príklade kampane značky Dedoles v minulej diskusii sa ukázalo, že sa to dá.

No dnes sa chceme posunúť ďalej, keďže už nikoho nebaví stále sa baviť o korone. A tak otvárame ďalšiu zásadnú otázku, ktorá zaujíma všetkých marketérov i agentúry: Ako prežiť tieto choré časy a či sa dá vrátiť sa do nového a lepšieho normálu. Či existujú reálne príklady toho, ako produkty či služby dokázali zmobilizovať svoj potenciál a dokázali zvrátiť negatívny stav z doby pandémie a dobrou marketingovou komunikáciou dokázali využiť túto situáciu vo svoj prospech, reálne zabodovali a dosiahli výsledky tak, ako sa v každom biznise patrí...

Odpoveď na túto otázku je: Áno, dá sa. Pozrime sa na to v diskusii na MARKETER!S LIVE. Hosťom bude tentokrát Igor Brossmann, dlhoročný líder WIKTOR LEO BURNETT, spoluzakladateľ charity DOBRÝ ANJEL a majiteľ inovatívnej agentúry IGOR BROSSMANN, ktorý sa tiež venuje celosvetovo unikátnemu fundraisingovému projektu BANKA LÁSKY v Banskej Štiavnici. A diskutovať s ním budú Palo Hapák a Miro Švec, kurátori portálu Marketeris.sk.

Naživo pre všetkých už tento štvrtok, 6. augusta 2020 o 13.00 hod. na Facebooku Marketeris.