Marketing po korone: Značky práve teraz potrebujú „ukazovať“ svoj charakter
Aj keď článok má rok, teraz je ten správny čas, aby sme si ho opäť pripomenuli. Pandémia zvýšila tlak na posilňovanie vzťahu medzi značkami a spotrebiteľmi, a preto je dnes ešte dôležitejšie zvýrazniť osobnosť značky a priradiť jej jednoznačné charakterové črty. Archetyp značky vytvára zrozumiteľné mantinely, v ktorých sa môže komunikácia značky ďalej kreatívne rozvíjať. Definuje hodnoty, životný štýl, aj jazyk, teda to, aká značka je, čomu verí a čomu spolu s ňou veria aj spotrebitelia.
"The purpose of a brand character is to define the way a brand connects to an audience in a human way, staying away from robotic, idealistic properties and giving a brand the dynamics of a person where minor flaws make them relatable and endearing." https://t.co/abjttEAE4n
— Adweek (@Adweek) May 31, 2020
Obrázok na titulke: www.adweek.com; Map & Fire (https://mapandfire.com).