Marketing Punk glosuje: Na Facebooku nie sú všetci a nerobte len online

Portál Marketing Punk vždy miloval diskusie na tému online vs. offline a ani začiatok tohto roka nie je výnimkou. Otvarákom tejto témy sa tentokrát stal príspevok agentúry 2muse, ktorý uvádza aktuálne číslo Slovákov na Facebooku, Instagrame a LinkedIn-e, pričom na FB nie sú ani šiesti z desiatich Slovákov vo veku 15 a viac rokov

Keď už bola téma na stole, „vyráža“ Marketing Punk do sofistikovaného útoku, v ktorom oslovuje „decká“, aby sa venovali aj ostatným médiám ako online a zamerali sa aj na iné časti marketingu.

No a pre tých, ktorí sa až doteraz dokázali vzpierať hodnotám Marketingového Punku, pripravil tento na záver nekompromisné štatistiky o tom, ako nakupujú ľudia v 3 najväčších európskych ekonomikách a USA − online tvorí totiž len 10% až 17% nákupov.

Poznámka kurátorov: Nedá nám, aby sme aspoň trošku vyvážili informácie, takže dodajme, že v prospech online marketingu hovorí aspoň to, že na Slovensku podľa analýzy z roku 2018 rástol dvakrát rýchlejšie ako offline marketing.