Marketingová psychológia: 3 typy lásky, ktoré môžete využiť v reklame

Láska je láska... a býva vášnivá, romantická, platonická a väčšinou aj komplikovaná. Čo je to teda láska? Je to emócia, ktorá pomáha udržiavať vzťahy medzi rodičmi a deťmi dosť dlho na to, aby deti prežili a dosiahli (sexuálnu) zrelosť. Štúdie ukazujú, že „zaláskovaný“ mozog má aktívne rovnaké oblasti a zaplavuje sa rovnakými látkami, ako po kokaíne. To je jej evolučná a chemická podstata. Ale viete, že sú 3 druhy lásky, ktoré môžete využiť pri tvorbe vašej komunikácie zameranej na medziľudské vzťahy? V blogu na portáli All About Psychology sa dozviete viac o láske zameranej na fyzickú príťažlivosť, na zábavu a hranie sa, ale aj o tej vystavanej na duševnej spriaznenosti, lojalite, záujmoch, záväzkoch a zodpovednosti.

Foto: pixabay.com; Tú Anh