Marketingová psychológia: 67 kognitívnych skreslení, ktoré menia rozhodovanie
A nielen to, podstatné je, že kognitívne skreslenie preto ovplyvňuje aj konverziu. Neveríte? Napríklad, prvá cena, ktorú zákazník u vás uvidí, ovplyvní jeho ďalšie rozhodovanie o kúpe. Alebo, ak spotrebiteľovi neukážete, ako mu váš produkt pomôže, nemusí vám uveriť. Roger Dooley, neuromarketér, ktorý vystúpil vlani aj na najväčšej marketingovej konferencii v SR − Marketing RULEZZ, v blogu na neurosciencemarketing zhrnul 67 kognitívnych skreslení od A do Z, ktoré ovplyvňujú marketing. Ide o naozaj rozsiahly trošku starší materiál, vhodný ku kávičke na samoštúdium.
Obrázok: www.neurosciencemarketing.com."67 Ways to Increase Conversion with Cognitive Biases" by Jeremy Smith @jeremysaid Via @rogerdooley https://t.co/BXl9EDaMDz
— Your A Game (@Your_A_Game) January 6, 2022