Marketingová psychológia: 8 príznakov emočnej príťažlivosti
Prečo milujeme ľudí, ktorých milujeme? A prečo milujeme značky, ktoré milujeme? Intenzívny vzťah tvoria rovnaké emócie, bez ohľadu na to, či ide o človeka alebo značku. Objavte z blogu na portáli Psych2Go 8 kľúčových pilierov emočnej príťažlivosti, aj keď sa nechystáte riešiť „lovebrand“. Pomôžu vám nielen v profesijnom, ale aj v osobnom živote. Možno si pre ten pracovný budete musieť 2-3 body upraviť, ako napríklad: "Radi s nimi hovoríte" − na "radi sledujete ich reklamy o ktorých hovoríte", či "obraciate sa k nim po radu" − na "necháte si poradiť". Ale pri vašich skúsenostiach to určite zvládnete a vdýchnete vašej značke správnu emocionálnu príťažlivosť, vrátane tone of voice.
Foto na titulke: pixabay.com; Gracini Studios.