Marketingová psychológia: Ako ľudia riadia emócie a prečo to niektorým nejde
Riadenie emócií je vysoko individuálne, ale aj napriek tomu si viaceré značky dokázali vybudovať emocionálnu väzbu so spotrebiteľom. Vlastne za to zodpovedá manažment emócií a niektorá z piatich základných stratégií ich riadenia. Zoznámte sa s nimi a budete môcť lepšie riadiť emocionálny kontext vašej značky a jej komunikáciu. Môžete pracovať s výberom situácie alebo jej zmenou, s nasmerovaním pozornosti alebo uvoľnením napätia, preformátovaním postoja vďaka zmene optiky nazerania na problém, či s umocnením alebo utlmením emocionálnej odpovede. Prečítajte si akademický článok z portálu AAP, ktorý pri troche zamyslenia dokážete využiť nielen v osobnom živote, ale aj v marketingu a reklame.
Ilustrácia: pixabay.com; Artsss