Marketingová psychológia: Ako očakávania ovplyvňujú preferencie?
Raz vidieť je lepšie, ako stokrát počuť alebo čítať. Pozrite si v tweete krátku ukážku experimentu. V prvom prípade ide o porovnávanie normálneho piva s tým istým normálnym pivom a v druhom prípade normálneho piva a piva s 2 kvapkami balzamikového (vínneho) octu. To, že pivo s octom nechutí, ako to bolo v druhom prípade, je jasné. Ale ako chutí pivo s virtuálnou prísadou oproti pivu bez nej? Nuž virtuálna (dokonca aj absurdná) prísada robí divy a vylepšuje hodnotenie. A čo vy, máte vo svojom produkte tajnú prísadu, ktorou môžete zvýšiť očakávania?
In this experiment from Predictably Irrational at @MIT, we learned how expectations influence our preference using beer & balsamic vinegar.
— Dan Ariely (@danariely) July 2, 2022
Watch more in Predictably Irrational videobook by @litvideobook’s at https://t.co/qj86DYKlf2 pic.twitter.com/mUefWKk1rW
Zdroj/Foto: twitter.com; @danariely.