Marketingová psychológia: Ako si náš mozog zachováva zmysel pre seba?

Sú vaše produkty alebo služby určené na získanie / zvýšenie sebavedomia zákazníkov? Ak áno, potom by ste mali spoznať najnovšie zistenia o tom, ako mozog pracuje zo zmyslom pre nás samých. Kým na naše minulé „ja“ nazerá ako na cudziu osobu, čo nám umožňuje kriticky prehodnotiť minulé chyby, na tvorbu prítomného a budúceho „ja“ využíva mix spomienok a predstáv výsostne spojených s nami samými. A to, čo sa spája s nami samými, sa ukladá v najvýkonnejšej − epizodickej pamäti. Preto budovanie pozitívneho sebaobrazu spotrebiteľa prostredníctvom značky znamená vstup cez otvorené dvere priamo do pamäte. Odkaz na vedecký článok, ktorý hovorí o pozadí tohto javu, zazdieľal portál Marketing Brainology.

Vizuál: www.scientificamerican.com