Marketingová psychológia: Ako zvyšovať konverzie pomocou neuromarketingu

Marketing je úspešný vtedy, ak sa príbeh spotrebiteľa končí rozhodnutím − chcem, kúpim. Keďže konečné rozhodnutie je ovplyvnené veľkým počtom vplyvov a okolností, je dobré spoznať tie, ktoré nákup uľahčujú. Chcete predať kabelku za 45 €? Potom spotrebiteľke ako prvú ukážte kabelku za 90 € a zvýšite šance, že kúpi tú za 45 €. Ďalších 66 neuromarketingových možností, ako prednastaviť spotrebiteľov a zvýšiť pravdepodobnosť konverzie, nájdete na neuroblogu Rogera Dooleya v článku hosťujúceho autora Jeremy Smitha. Keďže prednastavovanie alebo „Cognitive Biases“ sú samostatnou a pomerne rozsiahlou neuromarketingovou disciplínou, ktorá vyžaduje dlhšie štúdium, k dispozícii je na stiahnutie aj e-book za e-mail. Neváhajte, určite niektorý z týchto neurotrikov využijete.