Marketingová psychológia: Farby vo videách na sociálnych sieťach

Farby sú spojené nielen s marketingom, rozhodovaním spotrebiteľov, ale aj s ich náladou. A keďže súčasnému marketingu dominuje video, nemalo by byť ťažké presvedčiť akéhokoľvek marketéra, že pri jeho tvorbe treba rozumieť aj farbám. Ak vyberiete správne farby, ľahšie vytvoríte úspešné video, vymedzíte sa voči konkurencii a efektívnejšie doručíte posolstvo.

Takže len v skratke: hlavné farby na sociálnych sieťach sú červená, modrá a žltá, červená vyjadruje energiu, pohyb a vášeň, modrá je spojená s mierom, bezpečnosťou, spoľahlivosťou, komfortom a pokojom, alebo sa asociuje s jasnou oblohou či vodou a žltá je farba Slnka, veselosti, zábavy, logiky a rýchleho pohybu. Využite tento inšpiratívny prehľad, je to na len na 10 minút.