Marketingová psychológia: Prečo skvelé recenzie nie sú vždy dobré pre predaj

Aj keď recenzie sú pre tretinu spotrebiteľov jednoznačným kompasom pri budovaní dôvery k webstránke a dokážu ovplyvniť 9 z 10 rozhodnutí o kúpe, nepočúvajú na ne všetci spotrebitelia. A ak sa pýtate, čo ten zvyšok, kladiete správnu otázku. Odpovede ponúka užitočný blog, ktorý aj na základe výskumov zostavil neuromarketér Roger Dooley, lebo na druhej strane až 95% spotrebiteľov má pocit, že ak nájdu samé pozitívne recenzie, tak s najväčšou pravdepodobnosťou môžu byť falošné. Objavte, ako funguje svet recenzií, aj ďalšie súvislosti, ako napríklad tú, že pár negatívnych recenzií znižuje vracanie zakúpených vecí a šetrí náklady.

Ilustrácia: pixabay.com; mcmurryjulie