Marketingová psychológia: Riešite „lovemarky“? Milovať a zamilovať sa sú 2 veci

Aj keď „láska“ medzi človekom a značkou je viac o spomienkach ako o predstave budúcnosti, podobá sa na lásku medzi dvomi ľuďmi. Napriek istým rozdielom majú ale dve úplne rovnaké štádiá: Zamilovanie sa a lásku. Ak chcete pozicionovať značku ako „lovemark“, mali by ste poznať 7 hlavných rozdielov medzi nimi. Aby sa vaši noví spotrebitelia mohli do značky zamilovať a potom, aby toto obdobie chemicko-emočného pobláznenia mohlo prerásť do trvalej lásky. Lebo ide o dva zásadne odlišné vesmíry, kde vládne voľba/emócia, gradácia/okamžik, trvalosť/prchavosť, partnerstvo/vlastníctvo, či ďalšie črty. Pritom každý z atribútov lásky a zamilovania sa môže inšpirovať vaše marketingové aktivity a komunikáciu. Určite tieto informácie niekedy využijete či už profesijnom alebo osobnom živote :)

Foto: pixabay.com; S. Hermann & F. Richter