Marketingová psychológia: Techniky presviedčania v reklame

Podľa odhadu nás dennodenne zasiahne 6.000 až 10.000 reklám. Takže každá, ktorá má zaujať, musí okrem kreativity prinášajúcej diferenciáciu značky spĺňať aj ďalšie 2 podmienky − skvelú argumentáciu a vplyv. Možnosti argumentácie sú známe už od Aristotela. Argumentovať môžete cez: Ethos − etiku a charakter, Pathos − emócie alebo Logos − logiku. S vplyvom je to ťažšie. Celkovo je 6 sfér psychologických spúšťačov a vplyv môže zabezpečiť reciprocita, konzistencia, sociálny dôkaz, autorita, páčivosť či nedostatok. Prečítajte si zaujímavý guide na portáli B2C a možno objavíte nové možnosti, ako môžete reklamou argumentovať a presviedčať ľudí.

Foto: pixabay.com; Comfreak