Marketingová psychológia: Techniky presviedčania v reklame
Podľa odhadu nás dennodenne zasiahne 6.000 až 10.000 reklám. Takže každá, ktorá má zaujať, musí okrem kreativity prinášajúcej diferenciáciu značky spĺňať aj ďalšie 2 podmienky − skvelú argumentáciu a vplyv. Možnosti argumentácie sú známe už od Aristotela. Argumentovať môžete cez: Ethos − etiku a charakter, Pathos − emócie alebo Logos − logiku. S vplyvom je to ťažšie. Celkovo je 6 sfér psychologických spúšťačov a vplyv môže zabezpečiť reciprocita, konzistencia, sociálny dôkaz, autorita, páčivosť či nedostatok. Prečítajte si zaujímavý guide na portáli B2C a možno objavíte nové možnosti, ako môžete reklamou argumentovať a presviedčať ľudí.
Foto: pixabay.com; ComfreakPersuasive Techniques In Advertising: Your Guide to Proven Tactics https://t.co/FM1Eusy1hi
— Business 2 Community (@B2Community) July 3, 2021