Marketingový slovník: FOBO = Strach z lepšej ponuky (Fear of a Better Option)
Asi každý marketér pozná, čo je FOMO (Fear of Missing Out), alebo FOMO marketing. Je založený na komunikácii, ktorá vyvoláva v zákazníkoch pocit, že im výhodná ponuka ujde. Ale „screeny“ vytvárajú nové strachy (aj fóbie). Napríklad, v Ázii majú problém s mladými, z ktorých zhruba polovica trpí, kvôli obave, že niekde na internete a platformách je momentálne lepšia zábava, ako tam, kde práve sú. A z podobnej kategórie psychických tlakov (fóbií), ktoré brzdia nákupy, je aj strach z toho, že niekde inde na internete je (skrytá) lepšia ponuka, než tá, na ktorú narazili a neuskutočnia nákup. Viac o novom fenoméne FOBO (strachu z lepšej ponuky) sa dozviete priamo z postu Rogera Dooleya (nižšie).
Obrázok: linkedin.com; @dooley.