Psychológia storytellingu: Ako ožila kariéra Michaela Jordana v teniskách Nike

Ak aspoň trochu poznáte základné funkcie mozgu, potom v marketingovej komunikácii určite preferujete príbehy. Že prečo? Lebo pamäť, ktorá si pamätá príbehy, patrí k najvýkonnejším typom pamätí, ktoré mozog má. A preto mozgy milujú príbehy. Až tak, že je hriech nevyužiť ich a nezakomponovať ich okrem reklamy aj do produktu. Preto si prečítajte najmä časť pod pekným príkladom − celoživotným príbehom Michaela Jordana, ktorý vtisol pečať dizajnu nových tenisiek Nike The Air Jordan XX. Z článku na portáli Forbes, na ktorý upozornil komunitu marketérov neuromarketing.sk, sa dozviete, že príbehy zvyšujú výkonnosť kampane, zlepšujú zapamätanie, ústia do akcie a prinášajú aj ďalšie psychologické výhody.

Foto na titulke: www.forbes.com