Spotrebiteľské správanie: Ako sa zmenili preferencie od roku 2020?
Na prvý pohľad žiadna pecka, hoci sú priority jednoduché, nie je ľahké ich naplniť. Ktoré to sú? Dôraz na pohodlie, vylepšené služby, kvalitne, ale zväčša aj aktívne prežitý čas s rodinou a priateľmi a jeho šetrenie inde, rovnováhu medzi pracovným a súkromným životom, ako aj trávenie času vonku. Múdri zodpovedajúcim spôsobom upravia svoje produkty, služby a procesy. A netreba zabúdať ani na to, že ľudia dnes robia to, pri čom radi odložia respirátory. Viac na portáli Marketing Brainology.
Vizuál: www.forbes.com; @GETTYHow Consumer Habits Have Transformed ? Since 2020!
— Marketing Brainology (@marketingbraino) January 15, 2022
source: #forbeshttps://t.co/r7KRam55Sm#marketingbrainology #consumerism #shopping #2020consumertrends #shoppingtrendspandemic