Správny spôsob, ako redukovať rušenie predplatného a odhlásení sa zo služieb
Žijeme v dobe predplatného a prihlásení na odber rôznych služieb. Prihlásiť sa môžete ľahko, ale s odhlásením býva problém. Je to často komplikovaný proces, aby odradil spotrebiteľov, keď chcú predplatné alebo službu zrušiť. Výsledok, krátkodobý, sa dostaví, odchody sa zmiernia. Ale... je to neetické. A ako správne riešiť odhlásenie? Prečítajte si blog, v ktorom jednu správnu cestu naznačil neuromarketér Roger Dooley, ktorou je dosiahnuť odloženie odhlášky.
Foto: pixabay.com; TumisuWhat do your cable company, the @nytimes and the @wsj have in common? A tortuous, "dark pattern" cancellation process. But, in this new @ForbesCMO post, I offer a customer-friendly way to reduce churn. https://t.co/T8S80J7WRk
— Roger Dooley (@rogerdooley) June 23, 2021