TOP E-commerce: Google pridáva nové reklamné nástroje + ďalšie novinky

Keďže bojkot Facebooku prerastá do pandémie a TikTok narazil v Indii či Austrálii, tak sa všetci konkurenční giganti predháňajú v novinkách a inováciách, čo je len dobre. Google pokračuje v pridávaní nových reklamných nástrojov: Nový beta program súvisí s obrázkami a inzerentom umožní inzerovať vo výsledkoch vyhľadávania aj vizuály produktov. Tiež pridáva nové zvýrazňovače, ktoré majú upozorniť ľudí na časové obmedzenie ponuky, prepravné kapacity, či dostupnosť produktov vo vyhľadávacích reklamách, ako aj nástroje na budovanie značky.

WhatsApp Business zavádza QR kódy.

Spoločnosť Google oznámila, že jej „Swirl“ 3D reklamy sú prístupné všetkým zákazníkom na celom svete, aj keď asi ich výroba nebude cenovo dostupná pre každého zadávateľa.

TikTok ukončil testovanie s vybranými partnermi a spustil samoobslužnú reklamnú platformu pre všetky typy podnikania.

Odteraz, keď sa prihlásite do aplikácie Google Ads, už uvidíte aj na mobile všetky účty na najvyššej úrovni, teda aj účty správcu a budete mať podstatné informácie všade so sebou.

Koniec komoleniu mien na LinkedIn, už si do profilu môžete pridať hlasový klip so správnou výslovnosťou vášho mena/značky. Apropo pre značky sa tým otvára cesta, aby začali uvažovať o hlasovej/zvukovej identite, lebo boom hlasu klope na dvere.

LinkedIn tiež pokračuje v pridávaní ďalších možností rýchlej tvorby príspevkov do programu Post Composer.

Reddit po novom už umožňuje užívateľom pripájať k postu až 20 obrázkov alebo GIF.

Tento týždeň Pinterest zverejnil marketingovú príručku na rok 2020, ktorá obsahuje prehľady a informácie o všetkých možnostiach platformy − od vytvorenia účtu, cez a fungovanie pinov, až po vplyv platformy na nákupné rozhodnutia a rôzne reklamné nástroje ktoré majú marketéri k dispozícii.

A na záver ešte nový recept na zefektívnenie dosahu PPC reklám pomocou 7 skratiek v Google Ads,

ako aj 7 kľúčových trendov, ktoré ovplyvnia vývoj e-commerce v 2. polroku 2020, na čo upozornila agentúra RIESENIA.com.

Ilustrácia: www.socialmediatoday.com