Marketingová psychológia: 3 triky, ktoré zlepšujú predaj

Obchodníci majú niečo spoločné s kúzelníkmi. Prečo? Lebo používajú jednoduché triky, ktoré zameriavajú a odpútavajú pozornosť na to, na čo chcú. A ako čarujú dobrí obchodníci? Využívajú základnú ľudskú vlastnosť − nikomu nebyť dlžný a tak dávajú darčeky a spotrebiteľ sa cíti zaviazaný, na oplátku kupuje od nich. Radi so zákazníkom hrajú hry na cenu a strach. Pri drahých veciach ceny neuvádzajú, čo kupujúcich znervózňuje. Ale keď vytvoria lacný základ s cenovkami a prémiovú nadstavbu bez cien, ktorá je len na vyžiadanie, môžu ľahšie predávať aj drahšie veci. A tretím je vzdelávanie, ak predávajúci spotrebiteľovi poradí, ukáže mu potrebný návod, ten ho spozná, vybuduje si dôveru, a potom oveľa ľahšie kúpi. Ak chcete spoznať do hĺbky tieto 3 triky, pozrite si blog na portáli B2C.