Marketingová psychológia: 4 emócie, ktoré dokážu zvýšiť engagement o 20%
Marketing na sociálnych sieťach je len zakuklený boj o pozornosť publika, a práve engagement je ukazovateľom jeho zvládnutia. A ak pritom využije jednu zo štyroch kľúčových emócií − šťastie, hrôzu, empatiu a zvedavosť, zvýšite výrazne šancu na to, aby váš príspevok upútal. Pozrite si viac o tomto emočnom štvorlístku z blogu, ktorý obsahuje aj videá s ukážkami reklám, kde boli príkladne využité.
'In a world where competition is high, and the fight for attention is fierce, marketers and advertisers must consider a different approach.'
— Meera (@MeeraKothand) June 3, 2020
Boost your #SocialMedia engagement rates by tapping into these 4 human emotions.#ContentMarketinghttps://t.co/jEihCTT4G6 pic.twitter.com/RFq8GcRgv2
Foto na titulke: pixabay.com; Heidelbergerin.