Marketingová psychológia: 8 životných síl, ktoré ľuďom zlepšujú dojem zo života
Nejde ani tak o skutočnú kvalitu života, ako o predstavy. Z hľadiska prežívania bývajú predstavy silnejšie ako samotná udalosť. Spomeňte si, koľkokrát ste sa tešili na nejakú akciu, ktorá predstavy celkom nenaplnila. Lenže v marketingu ide najmä o predstavy, ktoré motivujú k nákupu. A práve 8 životných síl od Henneke Duistermaat, ku ktorým patrí radosť zo života (zábava) alebo predĺženie života, pôžitok z jedla alebo nápojov, sexuálna spoločnosť alebo sexuálny úspech a ďalšie, sú silné motivátory, o ktorých by mali copywriteri písať, lebo čitatelia si pri nich predstavia lepší život.
Obrázok: pixabay.com; @ooceey.Want more persuasive copy?
— Henneke Duistermaat (@HennekeD) August 15, 2023
Appeal to one of the 8 life forces:
* Enjoyment of life
* Freedom from fear
* Sexual companionship
* Enjoyment of food
* Comfortable living
* Keeping up w. the Joneses
* Care of loved ones
* Social approval
Here's how >>> https://t.co/dVbpPSrfGW pic.twitter.com/ZY8AzXvSo9