Social media trends: Úzkosť, smútok a depresia sú opäť cool
Sociálne médiá, postavené na ilúzii šťastného a dokonalého života, sa unavili. Začíname byť opäť online smutný. Záplava kampaní na sociálnych médiách povzbudzovala ľudí k tomu, aby otvorene hovorili o svojom duševnom zdraví. Ale v každodennom zhone sa ľuďom poplietli pojmy a zmazali sa rozdiely medzi smutnými pocitmi a pojmami, ktoré sa používajú na diagnostiku duševných porúch, ako úzkosť a depresia. Kultúra smutného dievčaťa sa dokonca stala mainstreamom medzi celebritami. Viac o tomto nebezpečnom fenoméne, ktorý je dnes opäť aktuálny, na portáli Mashable.
Vizuál: mashable.com; @Vicky Leta.Being happy online is so 2015. https://t.co/doc8Mr4n8h
— Mashable (@mashable) March 4, 2022